Provlima me Web Server piso apo NAT router

Nikolaos Beglitis nikolaos.beglitis at imperial.ac.uk
Sat Mar 12 00:17:38 EET 2005

> Ton estisa loipon kai ton evala na akouei stin port 81, giati mou eipan
> oi texnikoi pos ta ports 80,25,110 einai closed by default kai ta
> anoigoun mono for static dsl only.

Auti einai mia kali aformi gia na allakseis ISP.

<diafimisi> Me dynamic sundromi stin FORTHNet den eixa kanena
  provlima. </diafimisi>

> Ektos apo auto fysika eprepe na oriso sosta kai sto NAT to Port
> Forwarding etsi oste ola ta inbound http connection requests stin Wan
> Ip
> Address tou router(83.171.221.228:81) na ginontai forward sto pc mou
> (10.0.0.3:81) sto opoio kai akouei o Apache Web Server.

Kalo tha itan na aneferes kai ti marka einai o router pou exeis
alla i idea einai pws prepei na kaneis forward ta incoming connections
sto port 80 tou router sou ( kai oxi 81 ) sto port 81 kapoias
eswterikis IP
( 10.0.0.3 ) stin sugkekrimeni periptwsi. Otan zhtas mia selida p.x apo
www.in.gr o browser sou by default epixeirei na sundethei sto port 80,
ektos ean tou peis diaforetika ( kati san www.in.gr:81 ). Auto den se
apasxolei
giati esu kaneis forward ta connections sto port 81 outws i alliws.

Telos pantwn, allakse to apo 83.171.221.228:81 se :80
( elpizw tin IP na min tin vazeis me to xeri giati arga i grigora
tha allaksei ).

Nikos.