Πρόβλημα αρχικοποιήσεως modem με USB σε σειριακή προσαρμογέα

Christos Chryssochoidis chrchr at ath.forthnet.gr
Fri Mar 11 17:29:45 EET 2005

Γεια χαρά,

Όταν δοκιμάζω να συνδεθώ στο Ίντερνετ μέσο Kppp, βλέπω πως το modem μου "κολλά" κατά την αρχικοποίησί του. Το modem είναι εξωτερικό (US Robotics μοντέλλο Sportster), συνδεόμενο κανονικά στην σειριακή θύρα. Επειδή όμως ο φορητός μου δεν έχει σειριακή θύρα, αλλά μόνο USB, το συνδέω μέσο ενός USB σε σειριακή προσαρμογέα (τής FTDI) σε θύρα USB. 'Eχω φορτώσει το module ftdi_sio, που αφορά τον προσαρμογέα αυτόν. Το ίδιο πρόβλημα παρατηρώ και όταν δοκιμάσω τον προσαρμογέα αυτόν με άλλο εξωτερικό modem (τής ΖyXEL), αλλ' επίσης κι' όταν αλλάξω τον προσαρμογέα και χρησιμοποιήσω έναν τής Prolific Technologies (pl2303 - αφού φορτώσω και αυτουνού το module) και συνδυάσω αυτόν με αμφότερα τα προαναφερθέντα modems... Το σύστημά Linux μου είναι το SuSE 9.2. Άν μπορούσε κάποιος να με βοηθήση σ' αυτό, θα το εκτιμούσα πολύ.

Ευχαριστώ εκ τών προτέρων