Mia diapistosh gia to flame Win<>Lin

Tsoukas Evangelos tsoukase at gmail.com
Fri Mar 11 16:04:05 EET 2005

> Ύστερα έρχεται ένας σπαστικός και αναφέρει το παράδειγμα με τον ουδέτερο
> βράχο, του λόγω ουδέτερων φυσικών φαινομένων έχει διαβρωθεί η βάση και
> πέφτει σε ένα εξίσου ουδέτερο κεφάλι σκοτώνοντας κάποιον.  Είναι καλό ή
> κακό το αποτέλεσμα; Γιατί; Εχει καμία σημασία που ήταν ουδέτερο φυσικό
> φαινόμενο ένα από όλα τα γεγονότα της αλυσίδας αιτίας-αποτελέσματος;

Ολα τα ανωτέρω είναι ουδέτερα (μη ξεχνάμε ότι ο άνθρωπος είναι ένα
κομάτι ύλης). Συγκεκριμένα όμως με τις αξίες του 2005 στον πλανήτη γη
θεωρείται κακό να σκοτωθεί κάποιος έτσι. Αν έπεφτε στο αυτοκίνητό μας?
Αν έπεφτε σε εχθρό? Ολα εξαρτώνται φίλε μου.

Τέλος στο αρχικό θέμα: τα Win είναι καλά κυρίως για έναν λόγο. Δείξαν
πόση επιτυχία μπορεί να έχει ένα λειτουργικό. Μεσα σε λίγα χρόνια
εκκατομύρια (?) επιχειρησεις και (-ούλες) και κόσμος βασίστηκαν πάνω
τους (μιλάω για τον "φτώχο" σε γνώσεις υπολογιστών χρήστη).
Ο άλλος λόγος είναι ότι κάτι προσφέρουν κιαυτά στο σύνολο του
λογισμικού, έστω και αν είναι τόσο άθλιο.
Μπορέι το Lin να είναι 1000 φορές πιο δυνατό σε 1000 σημεία αλλά στο
θέμα διάδοση πρέπει να μιμηθεί τα...
Και πιστεύω σαυτόν τον δρόμο βρίσκεται.

Χαιρετώ

ΥΓ. Νομίζω ότι μια τέτοια flamewar συζήτηση δεν είναι εκτός θεμάτων
της λίστας. Κάνω λάθος;