Off topic - IP tracing

Nikolaos Ladis ndladis at otenet.gr
Fri Mar 11 13:46:55 EET 2005

More Bravo,

Gelasa me tin psihi mou..

To periegrapses toso kala les kai ton eiha mprosta mou...
Eiha enan tetoio pelati o opoios mas antikatestise me enan Syrio akrivos giati
tous fainomastan akrivoi kai to orario mas timoligiaka den itan toso
evelikto, kai den mporousame na ton eksipiretisoume otan zitage na tou
perasoume froutakia mesa sta pcia, pou me to patima enos koumpiou na girnaei
aftomata stin selida tis ekklisias tis ellados.

Nikos