Mia diapistosh gia to flame Win<>Lin

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Mar 11 12:33:20 EET 2005

On 2005-03-11 10:23, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> wrote:

> ...apomeinaria makroxronias geitniashs me ton Hlia einai. Se 50-60
> xronia isws na to kseperasei.

HEH! Σωστό, κάπως...

<mode type="KoD">
Η μαγική λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά είναι ο χυμός ντομάτας στη
σάλτσα και το 'σβήσιμο' των μανιταριών, πριν κατέβουν από τη φωτιά, με
εκχύλισμα ινδικής κάνναβης.  Το γαρνίρισμα με σπόρους από κάκτο Mescal
είναι εντελώς προαιρετικό, αλλά μπορεί να δώσει αυτή την εξωτική χροιά
που χρειάζεται σε ειδικές περιπτώσεις.
</mode>

Επίσης, θα μπορούσατε να είχατε προσέξει ότι ΔΕΝ είμαι οπαδός της
μετριοπαθούς άποψης :P