el_GR.UTF-8 ή el_GR για κονσόλα

fs admin at www0.org
Thu Mar 10 19:14:23 EET 2005

On Thu, 10 Mar 2005 11:10:56 +0200, Πιστιόλης Κωνσταντίνος wrote:

> Θέλω να στήσω debian και δεν μπορώ να αποφασίσω αν πρέπει να βάλω
> el_GR.UTF-8 ή el_GR.

Η "σωστή" απάντηση σε κάτι τέτοιο θα ήταν πολύπλοκη μιας και όλοι
συμφωνούν ότι το unicode είναι προτιμότερο, από την άλλη δεν το
υποστηρίζουν όλα τα προγράμματα και κατά δεύτερον είναι περισσότερες οι
fonts που δεν είναι unicode. Προσωπικά βλέπω iso8859 στα πάντα εκτός απ'
τον browser και ένα unicode xterm που τρέχω *αν* χρειαστεί.

Debian τρέχω όπως ρωτάς, αλλά δεν νομίζω ότι έχει ιδιαίτερη σχέση αυτό.