el_GR.UTF-8 ή el_GR για κονσόλα

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Thu Mar 10 11:10:56 EET 2005

Θέλω να στήσω debian και δεν μπορώ να αποφασίσω αν πρέπει να βάλω
el_GR.UTF-8 ή el_GR.
Επειδή (ως slackwarάς μέχρι τώρα) δουλεύω πολύ στην κονσόλα, θα έχω
πρόβλημα με UTF-8 ;

Επειδή οι διάφορες οδηγίες προτείνουν UTF-8 αλλά διάφορα λέγονται για την
κονσόλα,
απευθύνομαι βασικά την εμπειρία των console users. Ενδείκνυται; Στο
slackware ας πούμε
ήταν αόρατο οτιδήποτε highlighted κείμενο στον mc... Το χρησιμοποιεί
κανένας σε debian + console?
Καλό είναι όμως να υπάρχει ένα charset στο σύστημα. Θα με χάλαγε πολύ αν
δε μπορούσα να διαβάσω
στην κονσόλα ένα κείμενο που έγραψα στα X, η να βλέπω κινέζικα στα
filenames

φιλικά, Κώστας