[ÏÔ] Ðåñß Astaro

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Thu Mar 10 10:06:39 EET 2005

Petros Velonis wrote:

> Μια off topic ερώτηση: Είναι κάποιος που να έχει χρησιμοποιήσει το
> Astaro Security Linux; Πόσο καλύτερο είναι από το να πάρεις μερικές
> εφαρμογές ξεχωριστά (firewall, IDS, packet filtering κτλ) ;

Exw paiksei arketa me to Astaro, kai einai poly kalh douleia - kalyptei
mia xaroula thn pleiopshfia twn typopoihmenwn firewall setups, xwraei
arketo customization, kai teleytaia to blepw na beltiwnetai synexeia -
ton teleytaio xrono (toso exw na to koitaksw) exoun proste8ei diafora
poly omorfa advanced features. An den exeis logo na paizeis/synthreis
synexeia to firewall sou, sto synistw.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE