smarthost + local mail taytoxrona me exim4

George Daflidis-Kotsis gdk at thus.net
Wed Mar 9 03:49:50 EET 2005

On Wed, Mar 09, 2005 at 03:23:56AM +0200, Steve Stavropoulos wrote:

> On Tue, 8 Mar 2005, Alexandros Papadopoulos wrote:
>
> > helios:/etc/exim4# cat /etc/aliases
> > root: tyraki
> > tyraki: alerts at koulourakia.gr
> >
> > helios:/etc/exim4# cat ~tyraki/.forward
> > tyraki,alerts at koulourakia.gr
> >
> > Τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα να μου έρχονται όλα τα system mails στο
> > POP mailbox μου, και τίποτα στο /var/mail/tyraki!
> >

>  Ayth einai kai h anamenomenh symperifora otan tou les (mesw tou aliases)
> oti ta mails tou root 8a pane sto tyraki kai ta mail tou tyraki sto
> alerts at koulourakia.gr. To .forward den diabazete ka8olou se ayth thn
> periptwsh. Den 3erw apo exim, alla se sendmail h 8a alla3eis sto
> /etc/aliases th grammh gia to tyraki se:
> tyraki: tyraki, alerts at koulourakia.gr
> h 8a thn bgaleis entelws kai 8a baleis sto .forward toy tyraki tis
> grammes:
> \tyraki
> alerts at koulourakia.gr
>
>  man aliases den yparxei sto exim?

Sto exim to router gia to .forward kanei apla ena lsearch sto $HOME/.forward

Xrhsimopoiei to .forward akribws opws to sendmail, apla de xreiazetai
mkaliases (n' opws legetai tespa) opws sto sendmail. Mono to text file
xrhsimopoiei.

--
[george daflidis-kotsis - systems administrator - mnw/msts - gdk at thus.net]