Council Presidency Adopts Software Patent Agreement Against Council's Rules

Nikolaos Ladis ndladis at otenet.gr
Mon Mar 7 16:37:45 EET 2005

On Monday 07 March 2005 15:37, Apollon Koutlides wrote:

> Με γεια μας και μπράβο μας. Πάντα είχα την πεποίθηση ότι η ενωμένη
> Ευρώπη θα δείξει το δρόμο της προόδου και της ελευθερίας στην γερασμένη,
> μπερδεμένη παρακμάζουσα δύση και επιβεβαιώνομαι περίτρανα για άλλη μια
> φορά.
>
> Α.

Πάντα είχα την βεβαιότητα ότι η Ευρωπαική ένωση δεν είναι τίποτα παραπάνω από
μια μάζωξη κηφήνων που σκοπό εχουν να ταίζουν και να κανακεύουν τις
πολυεθνικές και να αφαιρέσουν και τις τελευταίες πλασματικές ή πραγματικές
ελευθερίες που μπορεί να έχουμε προς όφελος της κλίκας τους.
Ο τρόπος που ασκεί πολιτική η Ε.Ε. μόνο με την Μασωνία μπορεί να συγκριθεί,
( Ισως εδώ να προσβάλλω τους Μασώνους, ας με συγχωρέσουν).

Η τελευταία εξέλιξη δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια επιβεβαίωση όλων αυτών.

Συγνώμη για το ύφος αλλά είμαι πραγματικά εκνευρισμένος με αυτό που άκουσα.

Νίκος Λαδής