Host allow.

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Mon Mar 7 13:52:47 EET 2005

Καλησπέρα Γιάννη,
Αν κατάλαβα καλά έχεις έναν server και θέλεις να επιτρέπεις μόνο από
συγκεκριμένα Host να έχουν access με telnet ή ssh.
Αυτό μπορείς να το κάνεις με tcp wrapper ή firewall.
Ο πρώτος τρόπος είναι ο πιο εύκολος και ο δεύτερος απαιτεί λίγο παραπάνω
δουλειά.

Για παράδειγμα αν θέλεις να επιτρέπεις ssh connections μόνο από 1.1.1.1 host με
tcp wrapper  τότε κάνε τα παρακάτω.

1) Σιγουρέψου ότι υπάρχει εγκαταστημένο το tcp wrapper στο μηχάνημα σου
2) Σιγουρέψου ότι το ssh έχει γίνει build με tcp wrapper υποστήριξη *
3) echo >> "sshd: ALL" /etc/hosts.deny
4) echo >> "sshd: 1.1.1.1" /etc/hosts.allow
5) Δοκίμασε να κάνεις σύνδεση από host με διαφορετική IP αλλά και την 1.1.1.1
6) Read The Fine Manual
7) Δες τα logs

* αν το ssh δεν έχει γίνει με build με tcp wrapper υποστήριξη τότε βάλε
στο /etc/inetd.conf να ξεκινάει o tcpd το ssh

Το nmap μπορείς να το βρείς εδώ
http://www.insecure.org/nmap/

Ελπίζω να βοήθησα,
Παύλος