Makedonikh glossa? [kai Mpampiniotis]

nkan at panafonet.gr nkan at panafonet.gr
Sat Mar 5 01:20:39 EET 2005

On Friday 04 March 2005 23:54, you wrote:
> Όχι. Είχες την ατυχία να γνωρίσεις έναν πολύ συμπαθητικό αρχαιολόγο
> εκπαιδευμένο στην ΕΣΣΔ (όπου η βιολογία και κατά συνέπεια η ανθρωπολογία
> φυτοζωούσε για 70 χρόνια, ως ασύμβατες με το διαλεκτικό υλισμό), ο

Οπως σου ειπα, πρωτα σπουδασε βιολογια στη Ν. Υορκη, την εποχη της
αποκρυπτογραφησης του DNA. Βολικο να το παραβλεψεις... Και τραβα
δες την αναπαρασταση της στρωματογραφιας του σπηλαιου Πετραλωνων στο
παρακειμενο μουσειο, να μου πεις αν θα μπορουσε να την κανει κανενας
αρχαιολογος.

> οποίος υπερχρονολογεί συστηματικά τα ευρήματά του και συμφωνεί μόνο με

Η χρονολογηση δεν εχει γινει μονο απο τον Πουλιανο. Ενας Ιαπωνας φυσικος
ηρθε 2-3 φορες. Διαφορα εργαστηρια  σε ολο τον κοσμο εχουν δωσει
χρονολογησεις, π.χ. University of N. Carolina.

> τον εαυτό του στην υπόθεσή του ότι το ελληνικό έθνος ξεκινά από έναν

Ποτε δεν ειπε ο Πουλιανος οτι το ελληνικο εθνος ξεκιναει απο τα ευρηματα
αυτα. Ισα ισα εχει πει οτι ειναι αστειο να μιλαμε για εθνη τοσο παλια.

> πιθηκάνθρωπο (ΜΟΝΟ για τον ίδιο Homo Erectus που και πάλι δεν είναι
> άνθρωπος) 350.000 χρόνια πριν (ο ίδιος βέβαια πρώτα έλεγε για 750.000
> χρόνια, τώρα έχει πάει στα 10.000.000). Σύνελθε. Η ΙΕ γλωσσολογία είναι

Τα 10.000.000 εναι για αλλο ευρημα. Η ημιμαθεια ειναι κακο πραγμα.

> επιστήμη, ο Πουλιανός είναι μαλάκας αουτσάιντερ και πολύ θα ήθελα να δω

Αυτο τον επιστημονικο χαρακτηρισμο τον αντιπαρερχομαι. Ωστοσο αν ησουν κοντα
μου μπορει να αντιδρουσα διαφορετικα.

> αυτές τις αποδείξεις για ανθρωπολογική συνέχεια 10.000.000 χρόνων. Κατά
> τα άλλα οι ΙΕ γλώσσες μοιάζουνε πάρα πολύ, υπάρχουν ένα κάρο ευρήματα

Φυσικα μοιαζουνε. Και λοιπον; Αυτο αποδεικνυει οτι υπηρξαν Ινδοευρωπαιοι;
Δηλαδη η χρηση της λεξης garage απο μας και τους Γαλλους σημαινει οτι
καταγομαστε και οι δυο απο ενα λαο-φαντασμα, 'η οτι εμεις δανειστηκαμε την
λεξη απο τους Γαλλους;
Και φυσικα οι Ινδοευρωπαιοι ζουσαν "καπου στο βορρα", στα προαστεια περιπου
του σημερινου Βερολινου κατα τον Kretschmer. Και μετα ηρθαν και νοτια και
εφεραν τον πολιτισμο στην Ελλαδα. Οι Ναζιστικες θεωριες της δεκαετιας του
1930...

Τωρα βεβαια πως απο τα 10.000.000 χρονια πεταγεσαι στις ΙΕ γλωσσες, καποια
επιστημονικη μεθολογια θα εχεις πολυ προχωρημενη για μενα...

> [...]
> παραμυθιών. Εν πάσει περιπτώσει, στον έξω κόσμο όλοι μιλάνε για ΙΕ
> γλωσσολογία και όλοι μιλάνε για Μακεδονική γλώσσα. Live with it.
> Περιττό να σου πω ότι δε δέχομαι καμία κουβέντα πάνω στο θέμα, εκτός αν
> οι γνώσεις σου πάνω στα Μυκηναϊκά Ελληνικά, τα Χιττιτικά, τα
> Σανσκριτικά, την πρωτοϊστορία της Μέσης Ανατολής, τους μύθους, τα ήθη
> και τα έθιμα των ΙΕ λαών, την ακριβή φύση της ΙΕ θεωρίας (που καμία
> σχέση δεν έχει με το strawman's interpretation που "καταρρίπτουν" οι
> ανεγκέφαλοι αρχαιογκαγκά) φτάνουν ή ξεπερνούν το 1/100 των δικών μου,
> πράγμα για το οποίο ΠΑΡΑ πολύ αμφιβάλλω.

Φυσικα. Πως να φτασω εγω τις γνωσεις του ΘΕΟΥ. Ξυπνα μεγαλε. Αυτος ειναι ο
γνησιος σωβινισμος...
Εισαι μια ψωναρα που νομιζει οτι ολοι ειναι αφελεις πλην εαυτης.
Εγω παντως εχω και μια αντικειμενικη αποδειξη στοιχειωδους ευφυιας,
πτυχιο με 8,4 απο θετικη σχολη. Δεν ειμαι τοσο αφελης οσο λες.

Και τελος, για να σου φυγουν οι παρωπιδες σχετικα με την καταρτιση του
Πουλιανου, αντιγραφω απο τα συμπερασματα του 3ου Πανευρωπαικου Συνεδριου
Αθρωπολογιας που εγινε στα Πετραλωνα Χαλκιδικης το 1982, υπο την αιγιδα
της European Anthropological Association (University of Firenze, Italy):

"The exploratory work carried out in the cave for many years by Dr.
Aris Poulianos and his associates is highly impressive in its scientific
standards, its comprehensiveness, and the amount of effort invested."

Και υπογραφει το προεδρειο της ολομελειας του Συνεδριου, 3 φυσικοι
ανθρωπολογοι:
	Jan Jelinek, Czechoslovakia
	John Huizinga, Holland
	Tad Bielicki, Poland
ολοι τους διευθυντες ερευνητικων κεντρων στις χωρες τους

[ανθρωπος, τομος 10, 1983, σελ. 3]

> Καλή σου νύχτα.
>
> ΥΓ: παραιτούμαι από την ομάδα μετάφρασης του KDE.
Σκασιλα μου.

Τελος, η Ινδοευρωπαικη θεωρια ειναι η κρατουσα θεωρια, και η μονη που
αναφερεται στα σχολικα βιβλια. Οπως επισης και το οτι οι Χριστιανοι δεν
πειραξαν ποτε κανεναν...

--
Νικος Κανελλοπουλος