Νέα αριθμονοματολογία για το linux kernel.

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Fri Mar 4 14:47:26 EET 2005

Christos Ricudis wrote:
> Mia kai giname oloi experts sto ti skeftetai o torvalds, ti ennoei, pws
> to leei, ti niw8ei, ti trwei to prwi, ti wra gamaei, ktl ktl, na
> pros8esw ki egw oti einai gnwsth h antipa8eia tou pros tous
> MikroKornhlious. To an exei dikio h oxi einai allo zhthma...

Με κίνδυνο να κάνω το ίδιο και με 'σένα, σου συνιστώ να χαλαρώσεις. Η
Θεσσαλονίκη είναι πολύ ωραία πόλη (εγώ πάντα χαλαρώνω εκεί) και μετά το
ωραίο χιόνι που σας έστρωσε... νομίζω ότι το flamebait είναι άσκοπο.

Χαιρετώ τους Σαλλονικιούς και τους αφιερώνω το "Ρωμιός αγάπησε Ρωμιά, Ρωμιά
και Θεσσαλονικιά" (η περίπτωσή μου).

Και τώρα που (ελπίζω να) χαλαρώσαμε...

Στεναχωριέμαι πολύ παίδες που βλέπω ενδιαφέροντα threads να χαλάνε
γεωμετρικά όσο συγκεντρώνουν posts. Δεν σας κρύβω ότι μου πέρασε από το
μυαλό να κάνω unsubscribe από μια λίστα που κατά καιρούς με έχει βοηθήσει
πολύ (αυτή και τη migrate2linux). Ήλπιζα ως απάντηση να πάρω, αν όχι πιο
πληροφορημένη άποψη για τα μέλλοντα του kernel, τουλάχιστον το παραπάνω
χωρίς το πρώτο μισό (σαν ποιότητα). Μη με παρεξηγήσετε και το πάρετε ως
απειλή. Απλώς θα ήθελα να πάρουμε όλοι πιο σοβαρά το ρόλο της λίστας και
αντίστοιχα τα κίνητρά μας κάθε φορά που κάνουμε post. Στο κάτω-κάτω, ένας
νέος σαν και 'μένα απογοητεύεται όταν κάνει ένα σχόλιο και πέρνει πίσω και
ένα "άει σιχτίρ εσύ και ο γρύλος σου" (σε διάφορους βαθμούς) για
οποιοδήποτε λόγο από άτομα που τα προσεγγίζει με σεβασμό για τις γνώσεις
τους και που στο κάτω-κάτω δεν τον ξέρουν.

SCSI και να με σχωρνάτε αν πρόσβαλα κανένα,

Doc