Νέα αριθμονοματολογία για το linux kernel.

fs admin at www0.org
Fri Mar 4 12:15:56 EET 2005

On Fri, 04 Mar 2005 11:25:11 +0200, Michael Iatrou wrote:

> Δυστυχώς το bug fixing είναι πολύ πιο χρονοβόρο από τη προσθήκη νέων
> features. Ως εκ τούτου, ναι μεν το life cycle θα συρρικνωθεί, θα είναι
> όμως "ασύμμετρο". Αυτό που έπρεπε να είχε κάνει ο Linus (δεδομένου ότι
> αισίως είμαστε στον 2.6.11) είναι να βγει και να πει το πλέον αυτονόητο: η
> σειρά 2.6.Χ είναι η πρώτη Χ.<even>.X που είναι
> unstable/development/γράφουμε_κώδικα_
> και_δεν_μας_καίγεται_καρφί_πόσο_σκάει.

Δεν ξέρω αν το είχες προσέξει αλλά ο torvalds δεν είχε πριν από αυτό το
χθεσινό μήνυμα ποτέ σχολιάσει αυτό το θέμα με τόση σαφήνεια. Και δεν
ξέρω και αν το είχε σχολιάσει καν για να σου πω την αλήθεια, θα σε
γελάσω. Επίσης μετά το ξεκατίνιασμα μερικών τότε με το άρθρο του slashdot
είχε παντού γίνει "αντιληπτό" ότι τα x.odd.x είναι παρελθόν ενώ το μόνο
που είχε ειπωθεί ήταν ότι προς το παρόν το αφήνουν πίσω και τα
experimental θα πηγαίνουν άμεσα στο 2.6.. προς το παρόν. Με το χθεσινό του
μήνυμα λοιπόν απ' ότι κατάλαβα έκανε την κλασική "torvalds"ιά, να βρει την
μέση λύση. Καί έδωσε το x.odd.x πίσω (αν και ποτέ δεν το είχε επισήμως
σταματήσει σαν μέθοδο) καί έδωσε στο 2.6 μια δόση πειραματισμού με το
2.6.odd.

Αυτονόητο γίνεται από το άρθρο, ότι ο κυριότερος λόγος για αυτό το πράγμα
είναι είναι ότι κάποια πράγματα θέλουν testing cycle 2 χρόνων (x.odd.x)
και κάποια άλλα απλά 1-2 μηνών (x.x.odd).

Ήταν λοιπόν "άδικο" πράγματα να πηγαίνουν στο x.odd.x επειδή απαιτούσαν
2-3 releases. Συνεπώς μιας και το old scheme ήταν όντως περίεργο να
χρησιμοποιηθεί για αυτά τα "2-3 μήνες testing cycle", δίνει το 2.6.odd
και "everyone's happy".