[SOLVED] Re: dosemu kai eurofasma

Nikos Zounis armado at hellug.gr
Thu Mar 3 19:42:10 EET 2005

To provlima itan me tis metavlites pou
orizontai, opote me tis parakatw grammes sto
arxeio .bat pou trexei to eurofasma den
xanaparousiastike to provlima:

set OVRSIZE=144000
set FILES=100
set SFILES=100
set BUFFER=30

Psaxnwntas sto arxeio tis listas boithise to
parakatw post sxetika me eurofasma kai dosemu:
http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2001-August/082115.html

Euxaristw gia tin boithia.