dual 64bit

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Mar 3 18:06:47 EET 2005

On 2005-03-03 17:43, Athanasios Sidiropoylos <msx at kil.forthnet.gr> wrote:
> Twra arxizeis na ta les sosta. An 8elei mhn jodepsei mia periousia se
> diskous as balei IDE h SATA. Alla... Egw protinw enan poio sferato disko gia
> to litourgiko eite aytos einai SCSI eite SATA stis 10.000rpm me enan kai
> kirio skopo. Na mhn psinei kafe mexri na nijei to programa h epidi prepei na
> fortosei sta jafnika kapoia biblio8ikh gia to filtro pou epelejes sto gimp.

Kala ta les, alla den einai TOSO tragika ta pragmata.  Ta monterna leitourgika
exoun kalh yposthriksh gia sharing twn physical memory pages.  Thn proth fora
pou tha xreiastei h libfoo.so.3.14 tha arghsei ontws ligo.  Oles tis epomenes,
to virtual memory yposysthma tou leitourgikou tha xrhsimopoihsei ta hdh mapped
in antigrafa ths preloaded bibliothikis.

> Aloste apo ton disko me to litourgiko (ola ektos apo to /home) 8eleis pola
> mikra arxeia na fortoseis kai ekei OSO megalh kai na einai h diametagogh tou
> sklirou diskou 8a pareis... mhn sou pw...

Ta arxidia tou buffer cache.  Ksero ksero...

Prosoxh.  De diafono oti aksizei ta lefta tou enas grhgoros diskos.  Apla, mhn
trellainomaste kiolas.