Makedonikh glossa?

fs admin at www0.org
Thu Mar 3 16:51:02 EET 2005

On Thu, 03 Mar 2005 16:34:53 +0200, Nikos Kanellopoulos wrote:

> Εγώ έχω μόνο να πω "αποφύγετε τα άκρα". Κακός ο εθνικισμός, αλλά κάτι
> μεταμοντέρνες υπερ-διεθνιστικές ιδεολογίες είναι εξίσου επικίνδυνες

Συμφωνώ. Και στην προσπάθεια να κλείσει το thread..

Μάθατε τα νέα!?

Μετά από της φήμες των προηγούμενων μηνών, ο Bill Gates τελικά στέφθηκε
σήμερα Ιππότης από τη Βασίλισσα την Αγγλίας!

Και αν δε με πιστεύετε:

http://www.cnn.com/2005/WORLD/europe/03/02/britain.gates.ap/index.html

Ναι λοιπόν, είναι πλούσιος, τα έχει όλα, όλοι είναι στα πόδια του, και
τώρα είναι και ιππότης! Δυστυχώς ακόμα δεν πήρε το gmail invitation που
του υποσχέθηκε ο επιστάτης καθαριότητας της Microsoft, αλλά που θα πάει,
θα το αποκτήσει κι' αυτό.

Δυστυχώς δεν μπορούμε επισήμως να τον φωνάζουμε "Sir Bill Gates" ή "Sir
Knight William" για περίεργους λόγους, αλλά κάπως θα τα βολέψουμε.