Makedonikh glossa?

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Thu Mar 3 14:42:00 EET 2005

Λουκάς Σταμέλλος wrote:

>Νηφάλια τώρα, χωρίς κραυγές και με σχετική κατανόηση, τα λεγόμενα «Μακεδονικά» δεν είναι παρά διάλεκτος της Σερβικής. Κατά τον ίδιο τρόπο που οι Έλληνες Μακεδόνες έχουν την δική τους διάλεκτο της Ελληνικής, όπως και κάθε άλλο μέρος της Ελλάδος ή και κάθε άλλης χώρας.
>
>Επομένως μια σοβαρή πρόταση (υποθετω αποδεκτή και από τους Σλαβο-μακεδόνες) θα ήταν «Σλαβομακεδονική γλώσσα».

ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ!

Δράττομαι της ευκαιρίας με βάση την παραπάνω πρόταση, και γνωρίζοντας
ότι υπάρχουν αρκετά άτομα που ασχολούνται με localization στη λίστα, να
προτείνω (εντελώς νηφάλια, χωρίς κραυγές και ελπίζοντας στη σχετική σας
κατανόηση) την άμεση υιοθέτηση των ακόλουθων επίσημων γλωσσών στις
μεταφράσεις των πακέτων τους:
- Ελληνοκρητικά (όπου τα "τσι" θα γίνονται "κι")
- Ελληνοθεσσαλονικά (όπου όλα τα "λα" θα γράφονται ως "λλλα")
- Ελληνοπατρινά (όπου όλα τα "νι" θα γράφονται "νιοι")
- Και τέλος, τα Greeklish (έτσι για να αλλάξουμε και το αλφάβητο λίγο)
και άλλα πολλά.

Την καλημέρα μου σε όλους (δε θα το συνεχίσω, τσικνοπέμπτη είναι, αντί
να απαντάω στην όποια θεωρητική εξυπνάδα ακούω θα προτιμήσω να χτυπήσω
μερικά κιλά κρέας  και κάποια λίτρα κρασί)

Cheers,