Makedonikh glossa?

Giannis Papadopoulos ipapadop at removethis.inf.uth.gr
Thu Mar 3 10:41:57 EET 2005

Neon Absentius wrote:
> Πατριωτισμός = Εθνικισμός.

Σε ποιο λεξικό το βρήκες αυτό;

> Οι δικοί μας είναι πατριώτες οι αντίπερα είναι εθνικιστές.

Ούτε ο Μπαμπινιώτης να ήσουν.

> Πέρα πάντως από τις «πατριωτικές» ανησυχίες κάποιων, υπάρχουν και
> κάποιοι που έχουν ανησυχίες για τα δικαιώματα των μειονοτήτων εν
> γένει και της Μακεδονικής μειονότητας στην Ελλάδα ειδικότερα.  Να
> θεωρήσω λοιπόν ότι τέτοιες ανησυχίες δεν χωράνε στην λίστα σας;
> Θεωρείται δεδομένο ότι όλοι οι αποδέκτες των μηνυμάτων της λίστας
> σας συμφωνούν με την επίσημη προπαγάνδα του ελληνικού κράτους στα
> συγκεκριμένα ζητήματα;

Εγώ που είμαι 2 γενιές Θεσσαλονικιός (που βρίσκεται στην ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, όπως
αναφέρεται εδώ και κάποια αρκετά χρόνια η περιοχή) ανήκω στην παραπάνω
μειονότητα; Αν ναι, πείτε μου να αρχίσω να παλεύω και γω για τα
δικαιώματα μου/μας.

--
one's freedom stops where other's begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr