dual 64bit

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Wed Mar 2 13:23:53 EET 2005

Dimitris Stasinopoulos wrote:

>Την Τετάρτη 02 Μάρτιος 2005 12:05, γράψατε:

>Για τι χρήση θα είναι;
>
>Δ.

Desktop μηχάνημα για το σπίτι. Σίγουρα όχι server που να βγαίνει στο
Internet, αν και
θα τρέχει πολλά services (apache, mysql, postgres κλπ κλπ).  Επίσης
επεξεργασία
μεγάλων φωτογραφιών (tiff 50MB).
Αυτή τη στιγμή έχω SuSE 9.2 και είμαι αρκετά ικανοποιημένος για να μην ψάχνω
να το αλλάξω. Γράφει και επανεγγράψιμα DVD (που δεν το κατάφερα ποτέ με
το 9.1)