dual 64bit

Dimitris Moraitis dim_m at users.sourceforge.net
Wed Mar 2 12:33:57 EET 2005

Nikos Kanellopoulos wrote:
> Ονειρεύομαι ένα 64bit σύστημα με 2 επεξεργαστές (AMD κατά
> προτίμηση).
>
> Έχετε να προτείνετε κάτι, και πόσο περίπου κοστίζει;

Dual Opteron. Δεν ξέρω πόσο κοστίζει, αλλά νομίζω ότι αξίζει :)

> Ίσως μπορέσω να  βρω "ταχυδρόμο" από Αμερική, οπότε κάντε
> ελεύθερα προτάσεις. Στην Ελλάδα δεν περιμένω να βρω
> μεγάλη προσφορά.
>
> Απ' ότι ξέρω πολλές διανομές βγαίνουν πια
> για 64bit. Έχετε δοκιμάσει κάποια;

Το Gentoo παίζει πολύ καλά και εξαιρετικά γρήγορα σε amd64, κατά τον
τελευταίο χρόνο που το χρησιμοποιώ. Κάποια πακέτα είναι βέβαια masked
επειδή δεν έχουν δοκιμαστεί ακόμα από την κοινότητα του Gentoo σε amd64,
αλλά ακόμη και αυτά δουλεύουν άψογα στο 95% των περιπτώσεων.