greek-lfslivecd

Lefteris Dimitroulakis edimitro at tee.gr
Fri Jun 24 22:55:06 EEST 2005

Με χαρά σας παρουσιάζω το πρώτο μου δισκάκι που μπορείτε
να βρείτε στον ellak στον παρακάτω σύνδεσμο .

http://www.ellak.gr/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=viewdownload&cid=6

Γενικές Πληροφορίες

livecd:  Γιατί το CD-ROM ξεκινά μόνο του και μας δίνει
        ένα σύστημα χωρίς να γράφεται τίποτα στο δίσκο μας.
lfs:     Γιατί πρόκειται για ένα σύστημα linuxfromscratch.
        http://www.linuxfromscratch.org
greek:  Γιατί περιλαμβάνει εκτός από τον root και τον χρήστη
        gruser με προεπιλεγμένο το ελληνικό περιβάλλον (iso).
        Κανείς τους δεν διαθέτει συνθηματικό κι έτσι αρκεί
        στην προτροπή να πληκτρολογήσουμε
        root
        gruser
        για να μπούμε στο σύστημα.

Το CD μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δισκάκι διάσωσης
( αχρείαστο να ΄ναι ) ή ως σύστημα βάσεως για την ( αυτόματη )
εγκατάσταση στο δίσκο μας ενός συστήματος
lfs ή blfs.
Πληροφορίες για τον τρόπο αυτόματης εγκατάστασης ενός συστήματος
lfs/blfs υπάρχουν στον προσωπικό κατάλογο του gruser.

Για τους έμπειρους χρήστες του lfs το πιθανότερον είναι πως
δεν υπάρχει εδώ πέρα κάτι ενδιαφέρον. Όμως οι αρχάριοι
νομίζω πως θα βρούν ένα σημείο εκκίνησης προκειμένου
να προχωρήσουν στη δημιουργεία των δικών τους
συστημάτων lfs/blfs. Επειδή λοιπόν το δισκάκι αυτό έγινε
από ένα αρχάριο και απευθύνεται σε αρχάριους,
παρακαλώ να μη διστάσετε να μου στείλετε μήνυμα
για διευκρινίσεις ή διορθώσεις σχετικές
με τις πληροφορίες εγκατάστασης
που περιέχονται μέσα σ΄ αυτό.

Τέλος ευχαριστώ τον ellak για την φιλοξενία
και τον Κ. Κουμάνταρο για την προθυμία εξυπηρέτησης.