synentey3h Theo de Raadt

Antonios Anastasiadis antonakis at gmail.com
Tue Jun 21 19:13:14 EEST 2005

On 6/21/05, Mario Saturno <m.saturno at nectarine.it> wrote:

> Η εγώ κατάλαβα λάθος η εσύ. Ο Ζούλας
> αναφέρθηκε στην πολιτική
> αντιμετώπισεις του De Raadt σε ότι αφορά
> την έκδοση των drivers σε OpenBSD. Προτιμώ η
> pcmcia μου να λειτουργεί κι ας μην είναι
> *καλογραμένος* ο κώδικας από το να μην
> λειτουργεί καθόλου, αλλά αυτό είναι
> καθαρά θέμα επιλογών.

αναφερόμουν γενικά στην "επιθετική" στάση του theo που χαλάει τον
κόσμο, δέν θυμόμουν από την συνέντευξη πού αναφερόταν ακριβώς ο
zoulas. Όπως είπες είναι θέμα επιλογής...

> Όσο για το ιστορικό ασφαλείας, το NetBSD
> έχει τα μισά bugs από αυτά του OpenBSD την
> τελευταία 5ετία χωρίς ηλίθια banners του
> στυλ 1 remote hole in the default installation in 8 years.

έχεις δίκιο όσον αφορά τα bugs.Οι τύποι του open όμως φτιάξανε το
pf,φτιάξανε το openbgpd,ξανα-φτιάχνουν το cvs,ospfd κλπ. Φρέσκο πράμα
χωρίς bugs γίνεται?
Όσον αφορά το security, εφόσον αυτό που λέει το banner αληθεύει, γιατί
να μήν το παινευτούνε.

> Απλώς γιατί αυτοί που ασχολούνται με
> το NetBSD είναι πιο σοβαροί, φάνηκε
> ξεκάθαρα κι από τα replys άλλωστε.

ο deraadt είναι λίγο "μωρός" είπαμε, αλλά δέν σημαίνει αυτό οτι όσοι
ασχολούνται με το net είναι πιο "σοβαροί".

> Ένα Linux
> με security patches είναι τόσο ασφαλές όσο ένα
> openbsd δεν νομίζω ότι υπάρχουν
> συμαντικές διαφορές..

εδώ προφανώς θα διαφωνήσω.έλεος

>όσο για το default
> installation αν μιλάει κάπιος για ασφάλεια
> και αφήνει ένα σύστημα με το default setup
> είναι άξιος της μοίρας του, είτε έχει
> OpenBSD είτε WindowsXP.

και πάλι θα διαφωνήσω με την σύγκριση...προφανώς

τέλος πάντων ο καθένας γούστο του καπέλο του :)