synentey3h Theo de Raadt

Mario Saturno m.saturno at nectarine.it
Tue Jun 21 15:30:04 EEST 2005

On Jun 21, 2005, at 10:46 AM, Antonios Anastasiadis wrote:

> δέν είναι ανάγκη να χρησιμοποιήσεις
> ένα λειτουργικό για να καταλάβεις
> κάποια πράγματα όσον αφορά το
> ιστορικό ασφαλείας του...ούτε και για
> να
> ρίξεις μία ματιά στον κώδικά του.
> Αν και προσωπικά δέν πιστεύω οτι ο de
> raadt δέν έχει χρησιμοποιήσει
> linux-αν και δέν το παραδέχεται πιστεύω
> λόγω προσωπικών
> κολλημάτων.Είναι όντως δύστροπος
> πώς να το κάνουμε.
> Ναι,τις απόψεις του Ζούλα τις
> διάβασα και είναι πιό ήρεμος
> τύπος.Αφού
> [...]

Η εγώ κατάλαβα λάθος η εσύ. Ο Ζούλας
αναφέρθηκε στην πολιτική
αντιμετώπισεις του De Raadt σε ότι αφορά
την έκδοση των drivers σε OpenBSD. Προτιμώ η
pcmcia μου να λειτουργεί κι ας μην είναι
*καλογραμένος* ο κώδικας από το να μην
λειτουργεί καθόλου, αλλά αυτό είναι
καθαρά θέμα επιλογών.
Όσο για το ιστορικό ασφαλείας, το NetBSD
έχει τα μισά bugs από αυτά του OpenBSD την
τελευταία 5ετία χωρίς ηλίθια banners του
στυλ 1 remote hole in the default installation in 8 years.
Απλώς γιατί αυτοί που ασχολούνται με
το NetBSD είναι πιο σοβαροί, φάνηκε
ξεκάθαρα κι από τα replys άλλωστε. Ένα Linux
με security patches είναι τόσο ασφαλές όσο ένα
openbsd δεν νομίζω ότι υπάρχουν
συμαντικές διαφορές.. όσο για το default
installation αν μιλάει κάπιος για ασφάλεια
και αφήνει ένα σύστημα με το default setup
είναι άξιος της μοίρας του, είτε έχει
OpenBSD είτε WindowsXP.

Mario Saturno
m.saturno at nectarine.it