synentey3h Theo de Raadt

Kostas Zorbadelos kzorba at otenet.gr
Sun Jun 19 17:25:55 EEST 2005

On Sun, Jun 19, 2005 at 09:35:25AM +0300, Spiros Bolis wrote:
> http://www.forbes.com/intelligentinfrastructure/2005/06/16/linux-bsd-unix-cz_dl_0616theo.html
>

> "I think our code quality is higher, just because that's really a big
> focus for us," De Raadt says. "Linux has never been about quality. There
> are so many parts of the system that are just these cheap little hacks,
> and it happens to run." As for Linus Torvalds, who created Linux and
> oversees development, De Raadt says, "I don't know what his focus is at
> all anymore, but it isn't quality."

An kai o De Raadt fimizetai gia to yfos toy opos eipan kai oi alloi
edo, to thema einai exei dikio se ayto pou leei i oxi?
De nomizo oti vrizei kanenan me ayti ti frasi...

> "It is taking a long time for the Linux code base to get where BSD was
> ten years ago."

Eidika se ayto exei dikio? Den exo xrisimopoiisei *BSD systimata (an
kai sto ameso mellon tha dokimaso kai tha prospathiso na ektimiso oso
mporo to freeBSD kyrie Keramida).

> "Torvalds says De Raadt is "difficult" and declined to comment further."
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> NA MAS ZHSEIS ARXHGE! ;-)

Apo tin alli o 'arxigos' theorei kalo na efeyriskei ton troxo se polla
themata gia ta opoia exoun dothei lyseis.
Epipleon kai to diko toy yfos se polles periptoseis den einai to
kalytero dynato. Anyway, milame gia anthropous pou vriskontai stin
koryfi sto pedio tous kai nomizo oti prepei na mathoume na zoume me
tis periergeies toys. Poios den exei periergeies alloste? Den einai
zitoumeno na toys pantreyteis alla na synergasteis kai na yiothetiseis
texnologies pou theoreis kales.

> --

  Kostas Zorbadelos
  m at il contact: kzorba (at) otenet.gr