text width in emacs

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Sun Jun 19 17:12:36 EEST 2005

On Fri, Jun 17, 2005 at 05:17:20PM +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Nai, auto einai kalo kolpo :)
>
> Genika, isws auto na eixe nohma prin kati xronia, pou xreiazotan ligo wra na
> "bootarei" to Emacs.
>
> Tora pleon, akoma ki otan kanw preload to "cc-mode" (opws kanw sto .emacs mou
> edo kai liga xronia, afou sinithws h email h C kwdika grafw sto Emacs), den
> kanei panw apo 1-1.5 deuterolepto na ksekinhsei ena neo instance tou editor.
>
> Opote, isws, analoga kai me to mhxanhma, na mh xreiazetai to emacsclient toso
> polu oso paliotera.
>
> - Giorgos

Εξαρατάται πως και γιατί χρησιμοποιείς τον emacs.  Ο δικός μου
κάνει γύρω στα 15 δευτερόλεπτα να ξεκινήσει.  Βέβαια τον
χρησιμοποιώ σαν την βασική ινερφέις σε διάφορα προγράματα, και
έτσι παίρνει κάμποση ώρα να φορτώσει. Έχω και ένα τόνο
customizations. Βασικά με το που ξεκινάω το X ξεκινάω και τον
emacs, έτσι στο περιβάλλον μου πάντα υπάρχει ένας τρέχων emacs.

Αλλά αυτός δεν είναι ο βασικός λόγος που χρησιμοποιώ το
eamcsclient. Στο κάτω κάτω μπορείς πάντα να ξεκινήσεις τον emacs
με την option -q οπότε αγνοεί το configuration και ξεκινάει πολύ
γρήγορα. Ο βασικός λόγος που προτιμώ να συνδέομαι με τον ήδη
τρέχοντα emacs είναι ότι έτσι έχω στιγμιαία acces σε όλα τα
αρχεία που δουλεύω εκείνη τη στιγμή και όλες τις διαδικασίες που
ελέγχοναι από τον emacs. Πχ συνήθως έχω κάτι τεράστια notes
buffers που κρατάω σημειώσεις κλπ, είναι χρήσιμο να έχω άμμεση
πρόσβαση σ« αυτές.

Τα λέμε
--
Εν αρχή ήν το λάμβδα, και το λάμβδα ήν προς τον Εμάκα, και Εμάξ ήν το
λάμβδα.  ούτο ήν εν αρχή προς τον Εμάκα. πάντα δι αυτού εγένετο, και