otenet problem mx servers

m.saturno at nectarine.it m.saturno at nectarine.it
Sun Jun 19 14:05:06 EEST 2005

Kalhmera sti lista,

Den mporo na xrisimopiiso tou mx tis otenet gia na stilw mail. Apo tote
pou evala con-x tous alazw kathe ligo kai ligaki gia ftinoune errors ta
mail clients.. mexri twra pantote petixena enan pou na leitourgi swsta
gia ena "undefined-only-god-and-the-admin-knows" xroniko diastima. O
teleuteos pou thimame na leitourgouse apo edw (home adsl) ki oxi apo
ton xoro ergasias mou (56k sindesi) htan h thalia.otenet.gr. Twra sto
output tou host -t mx otenet.gr den yparxi.. oi epiloges pou vlepw
einai iris.otenet.gr k mx.otenet.gr. Fisika den me afini na stilw mail
kanenas apo tous 2.
Dokimasa na stilw mail sto info at otenet.gr (apo webmail) alla mou girisi
piso.. transcript errors k pipes diafores.. exei vrethei kaneis se
paromia katastasi? Skeftome na alajw apo otenet k na paw se vivodi..
twra pou exei k tin paparizou gia stand-woman einai ooooooti prepei..

Exw tin aporia.. me ola ekeina ta thimata pou exoune adsl k den jeroune
ti einai o smtp ti skata kanei h otenet?! Den exoune provlimata kathe 3
kai ligo?!

150MB of disk space, SSL Webmail with address book, calendar,
organizer, access thru Imap, Imap-SSL, Pop3, Pop3-SSL e Smtp,
4 different domains, antispam and mime filter,

Up to 200mb per outgoing message.
All free, is your current email having this functionalities ?
Check http://www.nectarine.info for registration and more info.

This message is added automatically, for any information or support
contact: support at nectarine.info; if it is spam dont hesitate to report it.