ipcop και καρτες δικτυου

mikes kikou mechmg93 at gmail.com
Tue Jun 14 20:39:07 EEST 2005

καλησπερα σε ολους.
μου χαρισαν σημερα ενα pentium mmx με 426 mb σκληρο kai 64 mb ram.
ενδιαφερομαι να στησω ενα firewall με το ipcop σπιτι μου με isdn
συνδεση με netmod. θελω λοιπον δυο καρτες δικτυου. δεδομενου οτι στο
βασικο μου pc τρεχω debian sarge  και σπανια winxp,θελω να μου
προτεινει καποιος που ξερει και εχει δοκιμασει ΦΤΗΝΗ καρτα δικτυου που
να συνεργαζεται σιγουρα με το ipcop., δεδομενου οτι θα xρειαστω 2, και
εκτος απο αυτο το κανω καθαρα για πειραματισμο και αποκτηση
γνωσης.εψαξα στο site του ipcop και τις καρτες που προτεινει δεν τις
βρηκα σε καποιο e-shop.

φιλικα,
μιχαλης