Re: Είναι ωραίοι αυτοί στο Gentoo...

Mario Saturno m.saturno at nectarine.it
Tue Jun 14 18:01:19 EEST 2005

Kαλησπέρα στη λίστα!

Aυτό το άτομο μέχρι πριν από λίγους μήνες δεν μπορούσε να πληρώσει 40k
USD για να δουλέψει για μια open source διανομή, αυτός "έδωσε" κάτι..
οι περίσοτέροι από αυτός που τον κρίνουνε δεν προσφέρανε ούτε το 1/1000
ανάλογα. Πριν και κατα την ενασχόληση με του με το Gentoo του έδινε
"κάτι ψηλά" η IBM για να γράψει μια σειρά από άρθρα howto's n reviews
mostly, πολλοί μπορεί να διαβάσατε το udev howto ή το devfs howto. Όταν
δουλεύε για την IBM δεν πείραζε κανένα τώρα ξαφνικά [...] η Microsoft
είναι *πιο* κακιά!! Έπειτα έχει οικογένεια παιδιά κτλ. Δεν νομίζω να
αράδιασε ποτέ τις *ασυναρτησίες* που λέει ο Stallman δημοσίος έτσι ώστε
να μπορεί κάπιος να τον κατηγορίσει ότι πρόδοσε τα πιστεύω του. Δεν
νομίζω ότι πολλοί από εδώ μέσα θα λέγανε όχι σε παρόμοια πρώταση, γιατί
να πει αυτός στο πηγάδι κατούρισε? Eξάλλου το Gentoo Project για αυτόν
είναι παρελθόν εδώ και καιρό. Ένα *αρνητικό* σχόλιο το οποίο ασπάζομε
όμως είναι το εξής ερώτημα "Tόσο διάσημος/καλός πρωγραμματιστής, στην
Microsoft έπρεπε να πάει, δεν μπορούσε να βρει δουλειά κάπου αλλού?"
αλλά κι εγώ να είμουνα στην θέση του.. από την στιγμή που αποφασίζω να
προσφέρο my services i'll to get the most out of them.. right?

Tα καλύτερα comments που διάβασα πάντως είναι τα εξής:

 From Slashdot:

by Anonymous Coward on Monday June 13, @07:35PM (#12807790)
He's probably going to kill younglings.

 From Gentoo Forums:

So, in the period of a week:

-Apple switched to Intel
-A new version of Debian was released [ No it's not a joke! ]
-Gentoo founder joined Microsoft

Tomorrow: Bill Gates releases GNU/Longhorn.