Σχετικά με τον «ακριβό» προμηθευτή ( vendor ) www.step.gr

Yiannis Thomaidis tom55 at panafonet.gr
Tue Jun 14 16:32:36 EEST 2005

Ελπιζω να το στελνω στις σωστες λιστες.

Είμαι σχετικά νέος στον χώρο σας αλλά παλιός ως χρηστής Linux
καταλήγοντας πριν από κάποια χρόνια στο Debian.
Όποτε δεν ξέρω τόσα όσα ξέρουν οι «παλιοι»·
Όμως έχω μπει σε διλήμματα σχετικά με το παρακάτω θέμα.
Έχει προκύψει από κάποιους ένα θέμα σχετικά με τον Έλληνα debian vendor
www.step.gr αναφερόμενοι  στην υψηλή τιμή διάθεσης της διανομές. Επίσης
τέθηκε θέμα δημιουργίας δικτύου διανομέων debian. ( δηλ. αγοράζει
κάποιος την sarge από την www.step.gr και την διαθέτει  στην τιμή των
εξόδων  μόνο + 5 Ευρώ τα έξοδα αποστολής – αντικαταβολής. Η www.step.gr
  χρεώνει 10 Ευρώ + 5 Ευρώ τα έξοδα αποστολής – αντικαταβολές. Στην
υπόλοιπη ευρωπη η άτιμη κατά μέσο όρο είναι 20 Ευρώ χωρίς να
αποκλείονται και αστρονομικές τιμές. Υπάρχουν όμως και vendors που
διαθέτουν στη debian με λιγότερα χρήματα, όχι όμως τσα που να
προβληματίζεσαι για την τιμή πώλησης από την μεριά της  www.step.gr - η
πιο μικρή τιμή που βρήκα ήταν 7.6 ευρώ χωρίς τα έξοδα Αποστόλης αν
θυμάμαι καλά και μια άλλη από την Ολλανδία – 18 ευρώ όλα μαζί - με
προσφορά ένα Cd με extra software )
Αξίζει να ανοίξουμε μια κουβέντα γύρο από αυτό το θέμα για να
ξεκαθαρίσει, όσο είναι δυνατόν το τοπίο των υπονοιών.