πρόβλημα compile 2.6.11.11 ή πρόβλημα υλικού?

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Mon Jun 13 15:37:29 EEST 2005

Καλησπέρα σε όλους,
Έχω πρόβλημα να κάνω compile τον 2.6.11.11 στο sarge μου.
Ας σας δώσω μερικές πληροφορίες για το σύστημα μου πρώτα.

Το έκανα εγκατάσταση debian testing χρησιμοποιώντας τα cd του testing με
ημερομηνία 27/04/05 από το cdimages.debian.org. Όταν βγήκε το νεο stable άλλαξα
στο sources.list τις γραμμές από testing σε stable και με aptitude έκανα το
upgrade.
Το σύστημα έχει  AMD 3000 SEMPRON,1 GB RAM,adaptec SCSI 39320,3com nic και 2 χ
74 GB HP SCSI 320 10000RPM δίσκους.
Όλα τα file systems( / , /usr, /home, /usr , /var, swap) είναι πάνω σε software
raid 1 που έφτιαξα κατά την εγκατάσταση.

Πάω λοιπόν να κάνω compile και παίρνω το παρακάτω:

fixdep: ynclude/linux/byteorder/swab.h: No such file or directory
make[3]: *** [arch/i386/kernel/cpu/mtrr/if.o] Error 2
make[2]: *** [arch/i386/kernel/cpu/mtrr] Error 2
make[1]: *** [arch/i386/kernel/cpu] Error 2
make: *** [arch/i386/kernel] Error 2

χωρίς να κάνω κάτι ξανά κάνω compile:

make mrproper
make menuconfig
make bzImage modules modules_install
arch/i386/kernel/vm86.c: In function `handle_vm86_fault':
arch/i386/kernel/vm86.c:705: internal compiler error: in
remove_unnecessary_notes, at emit-rtl.c:3978
Please submit a full bug report,
with preprocessed source if appropriate.
See for instructions.
For Debian GNU/Linux specific bug reporting instructions, see
.
make[1]: *** [arch/i386/kernel/vm86.o] Error 1
make: *** [arch/i386/kernel] Error 2

και μετά ξανά και:

fixdep: ynclude/asm-generic/statfs.h: No such file or directory
make[2]: *** [fs/udf/super.o] Error 2
make[1]: *** [fs/udf] Error 2
make: *** [fs] Error 2

και δείτε αυτό

spartacos:/usr/src/linux# ls /usr/include/asm-generic/statfs.h
/usr/include/asm-generic/statfs.h

έκανα πολλές φορές προσπάθεια να για compile και κάθε φορά έπαιρνα διαφορετικά
μηνύματα λάθους , τα οποία ήταν για header files που έχω, μια φορά πείρα και
segmentation fault στον ld!
Επιπλέον, παίρνω πολλές φορές λάθη, πάλι ότι δεν έχω Headers files, και στο make
menuconfig.

Πάω σε ένα άλλο σύστημα που έχει την ίδια εγκατάσταση(πρώτα ήταν testing και
μετά έγινε stable) αλλά με διαφορετικό hardware, χωρίς raid 1 και με σαφώς
λιγότερα πακέτα διότι είναι ο firewall μου και κάνω compile το 2.6.11.11 με το
ίδιο conf και δουλεύει! Παράξενο εεε? Μάλιστα έκανα εγκατάσταση του πυρήνα
αυτόν στο Η/Υ που έχω το πρόβλημα και φυσικά έχω τα ίδια προβλήματα.

Να σας αναφέρω πως στο σύστημα που έχω πρόβλημα έχει πρόβλημα σταθερότητας όταν
κάνω χρήση δικτύου!
Μου κολλάει, ξαφνικά και ενώ είμαι στο νετ αρχίζει σιγά σιγά να μην
ανταποκρίνεται και δεν μπορώ να κάνω τίποτα ,πάω σε κονσόλα και δίνω
user/passwd και τίποτα πάω από ssh και παίρνω prompt! και δίνω τα στοιχεία και
πάλι δεν κάνω Log in! Στα Logs δεν υπάρχει τίποτα. Αν δεν κάνω χρήση του
δικτύου δεν έχω πρόβλημα, το έχω αφήσει 48 ώρες και δεν έχει κολλήσει και μόλις
σερφαρω στο νετ μετά από 15 λεπτά είναι νεκρό. Μάλιστα όταν έκανα το upgrade και
κατέβαζε τα πακέτα μου κόλλησε 3 φορές δίνοντας μου ένα σφάλμα το wget που δεν
θυμάμαι. Όλα αυτά με τον προ-εγκαταστημένο πυρήνα 2.6.8 του debian. Έβαλα τον
2.6.11.11 αλλά δεν μου εμφάνισε το ίδιο πρόβλημα χωρίς να είμαι βέβαιος ότι
λύθηκε.
Βεβαία με αυτόν πυρήνα(2.6.11.11) έφαγα ένα Panic με μήνυμα κάτι για Assertion
__journal , δεν θυμάμαι το ακριβές μήνυμα λάθους τώρα αλλά το έχω γράψει
κάπου.

Δεν έχω κάνει άλλο compile εκτός απο ένα για το sylpheed στο οποίο δεν είχα
πρόβλημα.

Το μυαλό μου πήγε σε πρόβλημα με το hardware και έτσι έβαλα το memtest86 να
τρέχει όλο το βράδυ και μετά από 14 ώρες δεν ανέφερε σφάλματα.
Σήμερα πείρα άλλη μνήμη και θα πάω να αλλάξω αυτές που έχω.
Επειδή, υποπτεύομαι την μνήμη κάτι που λέει ότι έγινε μαλακιά μετά file systems,
έχω κάνει το /usr fsck –fc και δεν ανέφερε τίποτα, όταν έκανα εγκατάσταση
λέω να κάνω τα παρακάτω:

Κατάργηση του raid 1 για το /usr filesystem και mount το πρώτο δίσκο
Αν πάλι έχω τα ίδια λέω να κάνω νέο file system στο δεύτερο δίσκο και cpio το
/usr από τον πρώτο στον δεύτερο.

Δεν ξέρω τι άλλο να δοκιμάσω, έχετε καμία ιδέα?