enscript kai ellhnikos

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jun 13 14:31:21 EEST 2005

On 2005-06-13 11:03, Antonios Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:

> Το διάβασα αυτό το κείμενο. Προφανώς δεν με ενδιαφέρει το πώς γινόταν
> αυτή η δουλειά το 1998, ούτε θέλω να κατεβάσω τα fonts που προτείνει ο
> lourakis. Έχω ήδη ελληνικά fonts εγκατεστημένα στο σύστημά μου (αυτά
> που είναι πακεταρισμένα με το debian, καθώς και της Microsoft) και
> θέλω να χρησιμοποιήσω αυτά, αλλά δεν μπορώ να βρω πώς να τα επιλέξω, ή
> πώς μπορώ να δω ποια είναι ώστε να επιλέξω κάποιο απ' αυτά.

Ειναι σε μορφή όμως που να μπορεί να τα δει το enscript/ghostcript
αυτά τα fonts;

Αυτά που έχει ο lourakis είναι σε .afm και .pfa format:

% orion:/home/keramida$ ls -l /usr/local/share/enscript/afm/greek/
% total 844
% -rw-r--r--  1 root  wheel  -  9318 Apr  9  1998 arial_b_latgreek.afm
% -rw-r--r--  1 root  wheel  - 51304 Apr  9  1998 arial_b_latgreek.pfa
% [...]