GMail through fetchmail and exim4

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jun 13 10:22:20 EEST 2005

On 2005-06-13 03:59, George Iordanou <iordanou at gmail.com> wrote:
> Χρησιμοποιώ Debian Unstable (sid) με kernel 2.6.11-1-386

Καλημέρα Γιώργο :)

> Θέλω να ανοίγω το GMail μου από mutt.
>
> Έχω εγκαταστήσει και ρυθμίσει το exim4 να στέλνει e-mail μέσω του smtp
> server του GMail. Δουλεύει μια χαρά και μπορώ να στείλω e-mails

Δε χρειάζεται τόσο πολύ αυτό, αν έχεις ρυθμίσει το exim4 σου να στέλνει
email προς το mail gateway του ISP που χρησιμοποιείς.

> Θέλω όμως και να λαμβάνω e-mail στο λογαριασμό "iordanou". Έχω ανοίξει
> το /etc/group και προσθέσει τον λογαριασμό στο "mail"
>
> mail:x:8:iordanou
>
> (η άδεια του λογαριασμού είναι η ακόλουθη: iordanou:x:100:)

Ούτε αυτό χρειάζεται λογικά.

> Τώρα θέλω να υπάρχει ένα /var/mail/iordanou όπου θα αποθηκεύονται τα
> εισερχόμενα e-mails.

Αυτό το κανονίζει το exim4, αν ρυθμίσεις το fetchmail να πετάει τα
incoming mail messages στο localhost:smtp port.

> Έχω ρυθμίσει το /home/iordanou/.fetchmailrc αναλόγως;
>
> set daemon 90
> set syslog
> set postmaster iordanou
> poll pop.gmail.com proto pop3 auth ssh port 995 timeout 120
> user 'iordanou at gmail.com' with pass "my_password"  is 'iordanou' here
>
> Πως μπορώ να κάνω τον λογαρισμό iordanou να λαμβάνει τα μηνύματα του
> fetchmail; Τί κάνω λάθος; Τί δεν κάνω;

Λείπουν κάποια πράγματα στο .fetchmailrc σου:

  - Σε ποιο smtphost να γίνεται forward η αλληλογραφία την οποία
    κατεβάζει το fetchmail.

  - Το poll νομίζω πως χρειάζεται οπωσδήποτε ένα ':' μετά το
    protocol name.

Δοκίμασε ένα .fetchmailrc περίπου σαν αυτό:

% defaults
%         smtphost "localhost",
%         set no bouncemail, set no spambounce, set invisible;
%
% poll mail.hellug.gr proto pop3:
%         timeout 60, no dns,
%         username "keramida", password "XXXXXXXX",
%         is "keramida" here,
%         expunge 30, limit 200000, ssl;