Re: Εκτυπωτης

mikes kikou mechmg93 at gmail.com
Sun Jun 12 12:23:43 EEST 2005

εχω το πολυμηχανημα hewlett packard 1350  all in one(printer-scanner-
copier) και με τις οδηγιες απο το site της Hp το ρυθμισα πανευκολα.
ολα παιζουν αψογα.
δουλευω σε DEBIAN SARGE SE TESTING εκδοση.
τωρα αν θα σου δουλευει σε FC2 δεν ξερω, αλλα σε mandrake, ubuntu,suse
κλπ μου δουλεψε ο εκτυπωτης χωρις να ρυθμισω τιποτα, αλλα βεβαια δεν
εψαξα να ρυθμισω τα υπολοιπα.
το site της hewlett packard εχει ακριβεις οδηγιες για διαφορες
διανομες, και νομιζω οτι η FC2 θα εχει σιγουρα ευκολοτερη διαχειρηση
συσκευων απ οτι το debian
να το link που με βοηθησε να ρυθμισω τον εκτυπωτη
http://hpinkjet.sourceforge.net/install.php