ΑΠ: ports

Nik hackeras at gmail.com
Fri Jun 10 12:15:18 EEST 2005

underzero at in.gr wrote:
> Epishs
> Enter the port you wish to forward in both the Inside Port and Outside Port box. Enter the ip address you wish to forward these ports to into the Inside IP box. The Outside IP address box should be set to 0.0.0.0 unless you have multiple external ip addresses.
>
> Ekei ti times tha balw. Sto inside IP exw balei thn timh pou exei to ip ama kanw ipconfing. Sto outside IP bazw 0.0.0.0 . Mhpws kanw ekei to lathos???

inside ip: 10.0.0.1
inside port: to port tou 10.0.0.1 sto opoio theleis na ginonte forward
ta paketa otan auta lamvanonte apo tin exoteriki dynamic ip address tou
speedtouch sto port pou exei orisei.

outside ip: 0.0.0.0 dioti exeis dymamic adsl etsi ta 0 leitourgoun ws
mpalanter. Kai tin current external ip address tou speedtouch an evazes
pali tha epaize alla otan meta 3 mines tha allaze(toso einai gia emna
stin vivodi) tha eprepe na kaneis ek neou edit sto nat configurationj
enw me to 0.0.0.0 tha eisai ok opoia nea ip kai na pareis.

outside port: edw vazeis to noumero tou port sto opoio otan erxonte
external incoming tcp/udp packets tha ta prowthei antistoixa stin inside
ip:port.

Exartatai panta apo tin efarmogi tin opoia thleis na akouei sto
localhost sou.
Egw px pou trexw web server sto 10.0.0.1 kanw port forwarding ola ta
incoming paketa sto 0.0.0.0:80 => 10.0.0.1:80 kai etsi ta kalodexetai o
apache :-)

Twra esy den xerw ti thes na stiseis, opote tha prepei na matheis se
poia port akouei i efarmogi sou kai na to settareis analogws.

Hope that helps