pws tha mikrino ena videaki avi ?

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Fri Jun 10 09:17:55 EEST 2005

Την Thu, 09 Jun 2005 22:48:59 +0300,ο(η) Tom Diamond <thdiaman at inf.uth.gr>
έγραψε/wrote:

> 'Εχω την εντύπωση ότι το avisplit δε μικραίνει αλλά κόβει...
> Φαντάζομαι ότι ψάχνεις κάτι σαν:
> 1)κάνε demux τον ήχο (mplayer sound like an option)
> 2)δες μήπως μπορείς να μικρύνεις πρώτα το αρχείο του ήχου (π.χ. αν είναι
> 6κάναλο κάντο ogg ή αν είναι ήδη ogg/mp3 κατέβασε το bitrate
> 3)κάνε re-encode το video με μικρότερο bitrate (προϋποθέτει ότι ξέρεις
> το αρχικό codec και προφανώς θα χάσεις σε ποιότητα)
4. ή κάνε συμπίεση δύο περασμάτων και δος του ακριβώς το target size που
θές.
Προσοχή όμως γιατί μπορεί ο ήχος να μη συμπεριλαμβάνεται στο μέγεθος που
ζητάς!
Για παράδειγμα με ήχο mp3/128 για ταινία 1:30 βάζω target size=605 και
χωράει
σε 700άρι CD.

> Πρόγραμμα που να τα κάνει όλα αυτά από μόνο του δεν ξέρω. Mplayer and
> Transcode suite are your friends ;-)
Εγώ χρησιμοποιώ το avidemux http://fixounet.free.fr/avidemux/ και είμαι
ευχαριστημένος
για να κόβω σκηνές και να βάζω ταινίες σε CD. Παίζει και για win και για
lin
(άν και είχα κάποια προβλήματα με την εγκατάσταση στο Lin αλλά μάλλον
φταίει
το δικό μου σύστημα)

Στη διεύθυνση http://www.videohelp.com/tools θα βρεις πολλά προγράμματα
και κατη-
γοριοποιημένα. Κοίτα όλο το site, έχει χρήσιμες πληροφορίες

Κώστας