mac x86

A. Pagaltzis pagaltzis at gmx.de
Wed Jun 8 02:50:51 EEST 2005

* Manolis Christodoulou <mchris at pel.forthnet.gr> [2005-06-07 22:20]:
> Τελος πάντων η apple είναι χαμένη ιστορία εδώ και χρόνια.

Νομίζω το μήνυμα σου είναι η χαμένη ιστορια. Εφόσον τόσο άχρηστα
είναι τα Mac, τι σπαταλάς τόσο χρόνο να γράψεις ολόκληρη Ιλιάδα?

Όσο για τα επιχειρήματά σου, θα μπορούσα να καθίσω να σου γράψω
και εγώ ολόκληρη Ιλιάδα για τους λόγους για τους οποίους είσαι
γελασμένος, αλλά δεν πιστεύω ότι θα ωφελήσει κανέναν. Αυτό που
ξέρω, πάντως, είναι πως η Κάσσανδρες και περιπαίχτες εδώ και 10
χρόνια λεν τα ίδια οπός εσύ λες τώρα, και η πραγματικότης ακόμα
αργεί να τους επαληθευσει.

--
Αριστοτέλης