mac x86

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Tue Jun 7 23:45:40 EEST 2005

Manolis Christodoulou wrote:
> Και τώρα, ενώ από το 2002 είχε παράλληλες εκδόσεις του OS-X σε απλά PC
> (marklar), όταν θα κυκλοφορήσει θα πρέπει να τρέχει υποχρεωτικά σε
> marklar φτιαγμένο από τη marklar.

<totally off topic>
Είμαι ο μόνος που θυμάται ένα επεισόδιο Southpark που οι marklar ήταν
μια φυλή εξωγήινων; Οι οποίοι εξωγήινοι μάλιστα η μόνη λέξη που έλεγαν
ήταν:

> δεν θυμαμαι το ονομά του, θα τον λέω marklar...

marklar (μάλλον δεν είμαι ο μόνος :))
</totally off topic>

> Τελος πάντων η apple είναι χαμένη ιστορία εδώ και χρόνια.

Ε;

> Κρατάει ένα μονοψήφιο μερίδιο στην αγορά χωρίς τάσεις βελτίωσης

Έχω την εντύπωση πως τα τελευταία χρόνια δεν ισχύει αυτό. Επίσης περίπου
μονοψήφιο είναι και το μερίδιο του Linux, τι θα πει αυτό; Η Opera (αυτή
που φτιάχνει τον γνωστό browser) επιζεί μια χαρά εδώ και χρόνια σε μια
δύσκολη αγορά, παρά το γεγονός ότι το κυρίαρχο προϊόν (90+% μέχρι
πρότινος) είναι τζάμπα και το Νο2 ... επίσης τζάμπα (αλλά και -κατά
Stallman- ελεύθερο).

Αφού δεν ψόφησε στα 90s με εκείνο τον ανεκδιήγητο CEO (Amelio) δεν
νομίζω να ψοφήσει όπου να 'ναι.