Sendmail AUTH issues

Dimitris Stasinopoulos dsta at linea.gr
Tue Jun 7 18:41:05 EEST 2005

Στις Tuesday 07 June 2005 10:24, ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:

> Ωραία, για να μη μαντεύω ένα ένα τι μπορεί να είναι περίεργο, *ΤΙ* έχεις;

Τίποτα στο sendmail.cw (ή relay-domains)
Τίποτα στο access.db
Και από rules sto .mc τίποτα συγκλονιστικό, μόνο ένα dnsbl() για την sbl-xbl,
και τα σχετικά για τα AUTH (TRUST_AUTH_MECH κτλ). Δεν έχω κοιτάξει το .mc με
το οποίο φτιάχθηκε το .cf βέβαια, το οποίο είναι αυτό που δίνει η SuSE με το
9.1

> Μάλλον θα χρειαστεί να γράψεις LOCAL_RULE_xxx macros τότε.  Με λίγο
> ψάξιμο εδώ:
>
> http://people.freenet.de/slgig/op_en/rules.html
>
> Όλο και κάτι θα βρεις :-)
>
> Αν δε βρεις σχετικά σύντομα κάτι, πες μου να το κοιτάξω κι εγώ περισσότερο.

Θα το κοιτάξω, αν και σε phase 1, με ενδιαφέρει σαφώς περισσότερο το 1α + 1β.

Δημήτρης