Migrate2Linux

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Jun 7 16:34:29 EEST 2005

On 2005-06-07 16:22, Phreonx <Phreonx at gmail.com> wrote:

> Γιώργο ναι το γνωρίζω και έχω ήδη γραφτεί.

Μέσω email έχεις γραφτεί;  Τότε τι χρειάζεται το Pan;

> Αλλά το θέμα είναι μήπως το Pan είναι προβληματικό.  Έχεις κάτι υπόψιν
> σου σχετικά με τη συγκεκριμένη λίστα; Εσύ έχεις πρόσβαση;

Το αν θα μπορείς να διαβάσεις μια ηλεκτρονική λίστα μέσω USENET (κατά
συνέπεια με το Pan), εξαρτάται από τον provider σου και από το αν έχεις
πρόσβαση σε κάποιο news server που έχει ρυθμιστεί να κάνει το mail <=>
news gateway.

Από ποιον provider μπαίνεις στο δίκτυο και ποιο news server έχεις
ρυθμίσει στο Pan σου;