vim & Emacs στο Solaris 10 (was: Re: ΑΠ: Suse 9.2 kai emacs.)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Jun 7 10:47:34 EEST 2005

On 2005-06-07 00:13, "A. Pagaltzis" <pagaltzis at gmx.de> wrote:
> Και ενω η δικη μου προτιμηση ειναι τετελεσμενο γεγωνος, δεν εχω
> προβλημα με το οτι αλλοι εχουν αλλες προτιμησεις (παροτι δεν
> μπορω παρα λυπη να αισθανθω για τους picoμυαλαδες ;-) ). Απλως
> μου αρεσει να κοροιδευω καπου-καπου για πλακα το emacs, ενω
> καθολου προβλημα δεν εχω να κοροιδευουν οι emacsαδες το Vim.

Το ανέκδοτο της μέρας είναι ότι στο "Companion Software CDROM" του
Solaris 10, η Sun έβαλε και τα δύο (δε θα μπορούσε να κάνει αλλιώς,
εδώ που τα λέμε).

Οπότε, όλο χαρά, έφτιαξα το .bashrc μου να χρησιμοποιεί το vim όταν
γράφω 'vi' και να έχει ως ${EDITOR} το Emacs αντί για την αηδία που έχει
στο /usr/bin/vi το Solaris, η οποία αηδία παλιά μου σπαγε τα νεύρα όταν
έγραφε:

	:Terminal too wide!

Όλε!