Sendmail AUTH issues

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jun 6 23:30:01 EEST 2005

Η διεύθυνση στο envelope-to είναι @mydomain.com ή στο header-from?

> 1β) Ο sendmail δέχεται αβίαστα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ username @mydomain.com στο From:,
> ακόμα και usernames για το mydomain.com που δεν υπάρχουν, αρκεί ο αποδέκτης
> να είναι πάλι @mydomain.com. Πως λέω στον sendmail να τσεκάρει τα lhs στο
> mydomain.com ώστε να είναι valid;

Δεν έχεις κάτι σαν `relay_mail_from' ή `relay_local_from' στο sendmail.mc σου,
σωστά;

> 2) Από τη στιγμή που κάνω authenticate, μπορώ να στείλω email ως
> anyone at whatever.com.  Δεδομένου ότι κάνω authenticate ως user at mydomain.com
> (που είναι το authid στην sasldb), υπάρχει τρόπος στέλνω email μόνο ως αυτός
> που κάνω authenticate;

Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό.  Μπορεί όντως να θες να κάνεις authenticate ως
<dsta at mydomain.com> και να στείλεις email ως <root at mydomain.com>.