Squid high CPU usage.

A. Pagaltzis pagaltzis at gmx.de
Mon Jun 6 15:54:43 EEST 2005

* Markos Fragkakis <fragakis at ceid.upatras.gr> [2005-06-06 14:00]:
> Είμαστε φοβεροί εμείς οι Έλληνες! Αντί να ψάχνουμε πράγματα που
> μας ενώνουν ψάχνουμε πράγματα να μας διχάσουν! Είμαστε τώρα
> στην LGU και τσακωνόμαστε για το ποιά διανομή είναι καλύτερη,
> ποιά χειρότερη, ποιά ανώριμη και τι μαλάκες και δεν ξέρω τι
> άλλο είναι οι άλλοι που επέλεξαν το τάδε.

Α ηπα, μη το φωβασαι. Εδω εφτασα μετα απο αμετριτες ωρες σε
γερμανικα και αγγλικα mailing list, και μπορω να σου πω πως σε
αυτο το ζητημα, δεν πεφτουμε παρακατο απο κανεναν. Εαν υπαρχει
κατι που ενωνει τον πλανητη, τοτε ειναι τα περιεχομενα των
flamewars. ;) Μη φοβασαι, κοσμοπολιτες πρωτης ταξεως ειμαστε. :)

--
Αριστοτέλης