ÁÐ: ÁÐ: ÁÐ: Suse 9.2 kai emacs.

underzero at in.gr underzero at in.gr
Mon Jun 6 15:33:08 EEST 2005

ta programmata pou mou bgazei otan pataw emacs kai exw tsekarismenes oles tis epiloges apo katw (onoma,perilipsh ,perigrafh ktl) einai oi ekseis : canna,cvs,fetchmail,gettext,intlfnts,joe,pl,xorg-x11-libs.
DEN MOU BGAZEI tpt sxetiko me emacs.
Kanw kati lathos? akoma kai otan paw stous keimenografous den uparxei.

Mhpws tha bohthousan ta cd pou exw apo to suse 8.2 ? ekei uphrxe o emacs.

Apo to internet tha mporousa na to katebasw apo kapou?

-----Áñ÷éêü ìÞíõìá-----
Áðü:	"Dimitris" <lenis at inp.demokritos.gr>
ÁðïóôïëÞ:	ÄåõôÝñá, 6 Éïõíßïõ 2005 12:13 ìì
Ðñïò:	"underzero at in.gr" <underzero at in.gr>, "linux-greek-users at lists.hellug.gr" <linux-greek-users at lists.hellug.gr>
ÈÝìá:	Re: ÁÐ: ÁÐ: Suse 9.2 kai emacs.

underzero at in.gr wrote:

> pws tha brw thn omada paketwn advanced h experinced users?
> mhpws h ekdosh pou katebasa apo to site den einai plhrhs?
>
> anigw to litourgiko paw sto yast. bazw ton kwdiko tou root. paw
> prosthaferesh logismikou. Paw euresh kai bazw emacs. kai den mou bgazei to
> emacs. Mou bgazei kati programmata pou einai asxeta aplws anaferoun thn
> leksh emacs. Ti na kanw??

Oxi, oxi den einai dynaton!

Koita me megalyterh prosoxh kai prepei na deis oti to evdomo stoixeio pou
sou vgazei einai to:
emacs        GNU emacs base package
Tsekarise to, kai tha sto egkatasthsei.

An den to vgazei kati den paei katholou kala.
Entaxei, thn suse mboreis na ti vriseis gia diafora, alla oxi oti den exei
kai emacs!!

Dimitris