Λίγο αργά για πρωταπριλιά...

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Mon Jun 6 14:36:35 EEST 2005

Mario Saturno wrote:

> Tο διάβασα κι αυτό, αλλά δεν καταλαβαίνω... όλος αυτός ο σάλος για να
> κυκλοφορήσεις κάτι το οποίο και *πάλι* θα δεν θα είναι μέσα στα
> standards, x86 that is, της αγοράς? Tο να κάνουνε port το OSX σε x86
> έχει λογική, το να δημιουργίσουνε μια εναλλακτική μορφή x86 locked δεν
> καταλαβαίνω τι παραπάνω θα προσφέρει στην apple. Δεν μπορώ να κρίνω αλλά
> από αυτά που διαβάζω στο internet τα PPC's είναι ανώτερα σαν
> αρχιτεκτονική από τα αντίστοιχα Pentium και AMD proc's αν και πιο
> αργά/ακριβά. Aλλά αυτό είναι κάτι που ενδιαφέρει "λίγο" τον end user..
> [...]

Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά, η απόφαση της Apple να
χρησιμοποιήσει x86 δεν έχει να κάνει με την απόδοση των επεξεργαστών
γιατί ομολογουμένως οι PPC και οι επερχόμενοι PPC derived Cell είναι
καλύτεροι. Το πρόβλημα της Apple όπως παραδέχονται όλοι είναι το Mach
Microcernel σε αντίθεση με τα μονολιθικά Linux και Windows.

Κάτι άλλο πρέπει να συμβαίνει για να αποφασίσουν να πάνε σε x86. Το τι
δεν το έχω καταλάβει ακόμα. Αλλά το σίγουρο είναι ότι αν η apple θελει
να έχει έτοιμο το λειτουργικό πρέπει να φτιάξει drivers και δεν
προλαβαίνει να το κάνει αν απευθυνθεί σε ένα hardware τόσο πολυμορφο όσο
ο κόσμος των PC. Οπότε νομίζω ότι αρχικά θα έχει μια δική της πλατφόρμα
και δεν θα είναι υποχρεωτικά κάποιο κλείδωμα σε επίπεδο BIOS.

Ίσως καινοτομήσει σε κάποιους τομείς, αλλά αργά η γρήγορα οι τεχνολογίες
θα συγκλίνουν (αναρωτιέμαι ποιός θα ιυοθετήσει τις πατέντες του άλλου).

--

    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris
http://palmpowereddoctor.blogspot.com

mailto:mchris at pel.forthnet.gr