Squid high CPU usage.

Christos Triantafyllidis ctria at physics.auth.gr
Mon Jun 6 13:10:45 EEST 2005

Christos Ricudis wrote:

> To hksera oti kapoios 8a to pei ayto.
>
> DEN 8elw na kanw compile to sympan. Kai se kammia periptwsh den 8elw na
> kanw compile to sympan me -O87658757 --vomit-frame-pointer
> --march=august
> --funsupported-experimental-optimization-that-only-breaks-EMACS-as-far-as-we-know
> me ton GCC 4.5.3.1.2.3.2.3.6beta2pl45-gentoo652 epeidh "ayto dinei ena
> fobero kai tromero 30% performance improvement sto /bin/true". 8elw to
> sympan na einai prebuilt *swsta*, na *leitourgei* kai na exei perasei 87
> disekatommyria regression tests xwris na xtyphsei. To na psaksw na brw
> [...]

Bre oso kai na fonazeis o "ios" eksaplonetai... se ligo tha se
perikyklosoun gentoo systimata.
Pera apo tin plaka tora. Osa mixanimata esteisa se gentoo doulevoun,
einai stable. DEN xrisimopoio unstable ekdoseis kai alloste to gentoo
apo mono tou exei masked megalo meros kai stable ekdoseon (p.x. to
openldap2.2.* einai akoma masked sto gentoo). Pragma se ypoxreonei an
thes na xrisimopoieis latests ekdoseis (kai pithanos unstable) na to
diloneis rita (sta configs).
O gcc 4.5.3.1.2.3.2.3.6beta2pl45-gentoo652 einai to idio unstable sto
gentoo oso kai sto debian. kai sta dyo mporeis na ton egkatastiseis.
giati to theoreis meionektima tou gentoo????

Oso gia to performance sto desktop pc mou exo dei diafora anamesa se
prebuild kai mi packeta (kyrios stis taxitites sto X, opengl klp) gia
servers xrisimopoio stage3 (precompiled base systima) kai kano compiles
mono updates - new packages poy egkathisto dioti den exei spoudaia
diafora. Alla outos i allos *leitourgei swsta* toso se prebuild oso kai
se mi prebuild systima. Kai den nomizo na eimai o monos tyxeros poy tou
doulevei sosta, oute theoro ton eayto mou toso kalo admin oste na min
afino perithoria lathous.

Telos sxetika me to pos egine compile to kathe ti nomizo oti ex' orismou
se gentoo systima ksereis kai mporeis poly eykola na breis. Ayta fysika
an xrisimopoieis sosta to portage (p.x. den peirazeis ta ebuilds sto
portage gia na kaneis customies alla ta kaneis copy kai peirazeis ta
antistixa sto portage_overlay).

PS: Den katalabaino giati oloi gineste kompleksikoi me to gentoo? den
sas aresei? balte openbsd, debian, solaris kai oti allo thelete. afiste
emas poy den kseroume akoma apo orima leitourgika na doulevoume se
unstable gentoo systimata.