Re: Λίγο αργά για πρωταπριλιά...

Mario Saturno m.saturno at nectarine.it
Mon Jun 6 11:41:02 EEST 2005

On 06 Ιουν 2005, at 11:28 , gbil wrote:

> Σίγουρα δεν θα το κυκλοφορήσει έτσι αλλά
> δεν θα είναι η πρώτη φορά που ένα
> κλείδωμα σε επίπεδο BIOS θα ξεπεραστεί.

Tο διάβασα κι αυτό, αλλά δεν καταλαβαίνω... όλος αυτός ο σάλος για να
κυκλοφορήσεις κάτι το οποίο και *πάλι* θα δεν θα είναι μέσα στα
standards, x86 that is, της αγοράς? Tο να κάνουνε port το OSX σε x86
έχει λογική, το να δημιουργίσουνε μια εναλλακτική μορφή x86 locked δεν
καταλαβαίνω τι παραπάνω θα προσφέρει στην apple. Δεν μπορώ να κρίνω
αλλά από αυτά που διαβάζω στο internet τα PPC's είναι ανώτερα σαν
αρχιτεκτονική από τα αντίστοιχα Pentium και AMD proc's αν και πιο
αργά/ακριβά. Aλλά αυτό είναι κάτι που ενδιαφέρει "λίγο" τον end user..
αυτό που θέλει είναι απλώς να είναι λειτουργικό και συμβατικό, και η
apple τα καταφέρνει πολύ καλά σε αυτούς τους τομείς με το OSX.

Mario Saturno
m.saturno at nectarine.it