Λίγο αργά για πρωταπριλιά...

gbil gbil_nospan_lios at gmail.com
Sun Jun 5 18:58:21 EEST 2005

On Sun, 05 Jun 2005 13:29:52 +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Οχι απαραίτητα.
>
> <engineering>
> Αυτό που όντως έχει νόημα, βασικά, είναι
> τι μπορεί να κάνει το καθένα και τι
> απόδοση/κόστος έχει η συγκεκριμένη λύση
> για τις ανάγκες που υπάρχουν κάποια
> δεδομένη στιγμή. </engineering>

Δεν διαφωνώ σε αυτό αλλά μην ξεχνάς ότι
κάποιος που έχει ήδη υπολογιστή είναι
διαφορετικό να λέει "μπορώ να επιλέξω
από αυτά τα τρία τι θα εγκαταστήσω" και
διαφορετικό να λέει "έχω να διαλέξω
ανάμεσα σε αυτά τα δύο γιατί αν θέλω το
τρίτο θα πρέπει να πάρω νέο υπολογιστή".

> Αν για κάποιο project μπορεί να υπάρξει
> καλύτερη υποστήριξη με προϊόντα της Apple,
> τι να λέει που δεν τρέχει σε x86
> μηχανήματα ή σε Linux :-)
>
> ΥΓ.  Το "κολπάκι" με το _nospam_ είναι άθλιο.
> Ειδικά στο Gmail, που έχει σχετικά καλό
> antispam control, είναι εντελώς ενοχλητικό,
> σπαστικό και αηδία για όποιον σου
> απαντάει.  Τσάμπα κόπος σκέτος είναι, για
> να "διορθώσουμε" τη διεύθυνσή σου, που θα
> μπορούσε ανετότατα να είναι σωστή(TM) από
> την αρχή.

Όπως το είπες "σχετικά καλο" αλλά και
πάλι αν απαντάς μόνο στην λίστα ή στο
newsgroup δεν έχεις πρόβλημα με την διευθυνσή μου.

Φαντάζομαι πάντως ότι από αύριο ή θα
ξεχαστεί το θέμα αυτό ή θα ανάψει για τα καλά η κουβέντα.