M$ strikes back 2

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Fri Jun 3 12:07:37 EEST 2005

On Thu, 2 Jun 2005 zakinthinos at freemail.gr wrote:

> επισημες συναντησεις, Projectores και λοιπα ,χρονοβορα, απλα βρειτε τον
> μπροστα απο ενα pc και δειξτε του 5 πραγματα, εαν μπορει να το πιασει το
> νοημα τοτε θα αρχισει να ρωταει αυτος
epishs:
symbainoyn kai ta dyo
kai ekdhlwsh me projectores egine (texnika lykeia peiraia an de me apata
h mnhmh moy) me basiko organwth ton Iakwbo to Stella (milhsan kai
toylaxiston 2-3 dikoi mas poy de thymamai)

kai taktiko biri-biri me kathightes poy eite einai stis listes oi idioi
eite exoyn ksaderfoys poy toys promitheyoyn me CDakia kai pane kai toys
ftiaxnoyn to linux sth zoyla kapoio brady sto ergasthrio toy SEK

alla profanws kai de ftanoyn gia na kanoyn th diafora. Thelei kai piesh
sta kommata, kai sta ypoyrgeia kai kai kai..En oligois, thelei lobbying.

Kapoy phre to mati moy gia ena filotimo kathighth poy gia to kalo twn
mathitwn toy (na paroyn ECDL)  thysiase to linux (kai brabo toy). An twra
apagkistrwthei to ECDL apo leitoyrgiko (opws exei zhthsei h EPE?), tote
boyr ston patsa! Kai antistoixa gia tis ypoloipes periptwseis. (tha moy
peis, edw bgainoyn entypa poy grafoyn odhgies stoys krites diagwnismwn
sygkekrimmena poy na xtyphsoyn tis protaseis poy "katebazoyn" linux,
emeis tha pame me to stayro sto xwri? Egw lew nai, giati emeis eimaste
kalyteroi apo toys alloys)

Oytws 'h allws, tha yparxoyn panta diaforoi poy tha kanoyn pragmata eite
giati pragmatika endiaferontai 'h giati exoyn myristei ('h toys exoyn
sfyri3ei) pio nwris ta ths epikeimenhs xrhmatodothshs.