M$ strikes back

Ag Hatzim zkom.xl at gmail.com
Wed Jun 1 19:15:36 EEST 2005

Christos Ricudis(ricudis at komodino.itc.auth.gr)@Wed, Jun 01, 2005 at 01:57:09PM +0300:
> Ag Hatzim wrote:
> OXI ALLH MIA DIANOMH!

Δεν συζητώ για μία ακόμα διανομή,αλλά για ΜΙΑ διανομή.
Η διαφορά αυτών των δύο,είναι τα στανταρντς.

Κάποιος,είτε αυτός είναι ένας ιδιώτης,είτε ένας επαγγελματίας είτε ένας
μαθητής Γυμνασίου,είτε ένας πατέρας που ενδιαφέρεται για το παιδί
του,είτε ένας δημόσιος οργανισμός,είτε ένας βουλευτής, είτε ακόμα και
ένα ελληνικό υπουργείο (αμφιβάλλω),όταν θα χρειαστεί,από ανάγκη είτε από επιλογή
να εγκαταστήσει μία διανομή,να υπάρχει εκεί έξω στο απέραντο γαλαξία των διανομών,μία
που να δουλέψει με την ΜΙΑ.
Να ανοίξει τον υπολογιστή του και να τα βρει όλα εκεί (χάρμα οφθαλμών).

> H sto na kanoyme figoura oti ftiaksame mia "ellhnikh dianomh" me thn
> ellhnikh shmaia sto boot logo kai de symmazeyetai?

Δεν πρόκειται να εφεύρουμε το τροχό,για μια ακόμα φορά και ούτε φυσικά
για την ελληνική σημαία στον λογότυπο.
Κάλλιστα αυτό (το λογότυπο) μπορεί να αλλάζει με την κάθε καινούρια έκδοση
και για να είναι μέσα στο πνεύμα της εποχής.
Πχ για φέτος θα μπορούσε να ήτανε η Ελενα,πέρυσι θα μπορούσε να ήταν ο
Χαριστέας.

> Re paidia, de nomizete oti yparxoun HDH arketa distributions ekei eksw?
> Poy 8a eksyphretouse AKOMA mia?

Αλήθεια την ίδια άποψη έχω,δεν πρόκειται να ανταλλάξουμε βρισίδια γι
αυτό το μείζον θέμα,ευτυχώς για την λίστα.

> Sthn yposthriksh Ellhnikwn? Ma yparxoun hdh dianomes poy yposthrizoun
> mia xaroula ta ellhnika

Όλα εύκολα τα βρίσκεις ρε Χρήστο.
Διάβασε και λίγο την λίστα και μην ξεπερνάς εύκολα νήματα,του
τύπου,υποστήριξη ελληνικών στο Slackware,εν έτι 2005 (εάν φυσικά δεν
έχω πέσει έξω στους υπολογισμούς μου),από έμπειρους χρήστες.
ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΕΡΑΜΙΔΑ.

> Sto na mpei to thlefwno tou Katw Korakiana ISP sta defaults tou kppp gia
> na dieykolynei osous den mporoun na grapsoun ena thlefwno monoi tous?
> Steilete mail ston maintainer tou kppp.

Ένα μεγάλο κέρδος μιας τέτοιας προσπάθειας θα ήτανε το documentation.
Πληροφορίες ανάκατες και σκόρπιες σήμερα,για διαφορετικές διανομές,θα μπορούσαν
να ήτανε συγκεντρωμένες αύριο σε κάποιο site του ιδρύματος που θα αναλάμβανε
την υλοποίηση,για αυτήν και μόνο για αυτήν την διανομή.

> An einai etsi fysika na kanoyme mia Ellhnikh Dianomh kai ena Ellhniko
> Packaging System poy 8a dior8wnei ola ta problhmata twn .debs, .rpms,
> ktl ktl, emploutismeno me thn Ellhnikh Sofia kai Gnwsh..............

Υπερβολές.

Δεν χρειάζεται τόσο πια να αυτομαστιγονόμαστε και να αφήσουμε για
κληρονομιά στα παιδιά μας,την δικιά μας ανικανότητα,και την δικιά μας
πεποίθηση ότι ο ελληνας δεν μπορεί και είναι ανίκανος να βάλει την δικιά
του σφραγίδα.
39 χρόνια στην πλατούλα μου,αρκετά έζησα με αυτήν την αντίληψη,ας μην
ζήσουν και τα παιδιά μου με το ίδιο βάρος.

Από την άλλη μου είναι εξαιρετικά δύσκολο να πιστέψω πως δεν υπάρχουν σε
ολόκληρη την Πανεπ. κοινότητα και ειδικά με τον τομέα της πληροφορικής
μερικοί άνθρωποι δάσκαλοι και φοιτητές που να μην ενδιαφέρονταν για ένα
τέτοιο εγχείρημα.
Πιστεύω παρά ταύτα ότι υπάρχουν.

Αυτό ίσως που ζητάνε είναι ίσως μια επίσημη ομπρέλα και ένας άνθρωπος
να τους εμπνεύσει και έτσι δράττομαι της ευκαιρίας να βάλω υποψηφιότητα
για σχεδιαστής της διανομής. :)